Khamis, 30 Mei 2013

MELUANGKAN MASA DI KLIA UNTUK BERTEMU PELABUR


 

Terima kasih kpd sahabat baru saya, En. Faiz kerana sempat meluangkan masa untuk pertemuan yang amat singkat sebelum beliau berangkat pulang dari KLIA ke Kuantan.  Pertemuan bagi menerangkan tentang prospektus kenanga di buat di KLIA pada jam 8.30 malam tadi dan berakhir pada 9.25 mlm.

Sepatutnya pertemuan ini di adakan di Kuala Terengganu, tetapi kebetulan beliau turun ke Kuala Lumpur atas urusan kerja, maka tempat pertemuan telah di tukar iaitu di KLIA. dengan ini saya mengguhkan sementara cadangan untuk ke Pantai Timur (Kelantan dan Terengganu) yang mungkin dijadualkan pada akhir JUN 2013.

 Kepada sahabat - sahabat pelabur dari pantai timur yang telah bersedia untuk melabur, saya harapkan Dato', Dr., Tuan-Tuan & Puan-Puan bersabar sehingga akhir Jun. Nanti saya akan maklumkan kemudian tarikh saya ke Pantai Timur.

Alhamdulillah beliau berminat untuk memulakan pelaburan Unit Trust dalam Kenanga Investors melalui pelaburan Cash (Lum Sum) & EPF. Beliau telah memilih untuk melabur dalam Kenanga Syariah Growth Fund (KSGF).


Di doakan semoga beliau dapat mencapai goal setting dalam pelaburan beliau.

 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan